Bad update

2010-08-29  23:35:48  Allmänt  Kommentarer (1)
Sorry att jag inte har uppdaterat, men har en bra anledning denhär gången. Modemet har inte befunnit sig där jag har hållt till, men nu är det här!

Kräftskivan i helgen var jätterolig. Jag och Natalie hade väldigt kul :) Bilder kommer upp senare. Igår var jag barnvakt i några timmar, sen träffade jag min babe i ett par timmar. Sen åkte jag hem.

Idag har jag bokstavligt talat bara suttit i soffan och kollat på tv och hållt på med datorn. Segt..

Här får ni se lite bilder på mig och min babe :)






Nu ska jag kolla runt lite på internet, sen ska jag nog lägga mig i soffan och slå på en film. Hörs imorgon!

Kommentarer
Skrivet av: carolin

Åh så söta! :D Grattis!

DATUM: 2010-08-30 KLOCKSLAG: 14:08:36
URL: http://carolineosterberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0