:(

2010-08-11  12:16:16  Allmänt  Kommentarer (1)

Idag är jag deprimerad, trots att solen skiner. Tobias åkte till Turkiet i lördags och kommer inte hem förrän natten till söndag. Det har gått hela 4 dagar sen jag senast träffade honom, och nu återstår det hela 4 dagar tills jag får träffa honom igen. Tiden går så otroligt sakta :( Känns som en evighet.

Hör du det? Kom hem nu! Jag saknar dig :(


Idag ska jag underhålla mig med att städa. Men först ska jag ut i det fina vädret och klippa gräsmattan, usch så tråkigt. Men men, det måste göras.


Kommentarer
Skrivet av: My

Hoho. Jag hörde att Sussi skulle jobba på lördag så hon kunde inte komma, men du kan väl komma iallafall? Det vore så kul, vi har ju inte setts sen din student liksom..



DATUM: 2010-08-18 KLOCKSLAG: 10:14:42
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0