Ny start!

2010-08-23  16:40:52  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Efter en "liten" bloggpaus så är jag nog redo att börja blogga igen. Tror jag. Sitter dock väldigt sällan vid datorn nuförtiden. För det första så har min laddare till min dator slutat fungera så jag måste låna pappas dator om jag nu ska in på internet. Och för det andra så är jag väldigt sällan hemma ;) Är mest hos min boyfriend, Tobias :)♥ Så kan det gå..

Nu tänker jag iallafall lägga in lite bilder som jag tagit med systemkameran ;)



Äntligen "fångade jag ögonblicket" ;) Haha.

Fin fjäril!


Jag


Ljus inne på rummet

Klippte gräsmattan idag, med shorts.. smart? Inte direkt.

Min sötnos

Haha

Nu ska jag bara ta det lugnt. Hörs kanske senare :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Nattis

Jätte fina bilder verkligen! :)

DATUM: 2010-08-23 KLOCKSLAG: 17:10:44
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0