En vecka sen

2010-12-29  13:39:15  Paris 2010  Kommentarer (0)
Oj, nu har jag inte bloggat på en vecka. Kan bero på att det har varit jul och har verkligen inte haft lust att sitta framför en dator då. Julen spenderade jag med familjen, vi hade jättetrevligt. Sen har jag varit hemma hos min pappa, varit hundvakt. Och just nu är jag hemma hos pojken min.

Imorgon är det dags. Imorgon åker han och jag till Paris. Ska bli så jäkla skönt att komma bort några dagar. Vi kommer ha tre kameror med oss så räkna med en massa bilder när vi kommer tillbaka ;) Kommer hem på söndag igen så jag ska försöka ladda upp dom kanske på måndag eller nåt.

Packningen är klar. Ikväll ska vi skriva ut hotell-reservationen och flygbiljetterna. Vi ska också hyra bil OCH boka bord på någon restaurang. Allt det måste bli klart senast ikväll!

Nä nu ska jag läsa lite bloggar. Ska också försöka lista ut hur jag kan blogga från min iPhone så kan jag nog lägga upp ett par inlägg innan vi åker!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0