Hemma!

2010-02-11  23:11:47  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Kom hem från praktiken för bara 10 minuter sen. Har tvättat bort sminket och sitter nu i sängen med laptopen framför mig. Måste snart sova, ska upp halv 8. Jobbar lunch imorgon och på kvällen ska jag vara barnvakt till min gulliga kusin :) Så jag måste vara pigg!

På söndag är det alla hjärtans dag, då ska jag och älsklingen gå på bio. Vi ska se Snabba cash, hoppas att den är bra.


Jag och Natalie pratade mycket idag om tatuering. Vi funderar på att göra en varsin tass på handen. Här får ni se en bild på hur vi hade tänkt ha den;)

SÖTT! Får se hur det blir med det ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla Facebook och såna saker. Sen ska jag stänga av datorn och somna till tvn. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0