Lördag

2010-02-20  22:47:53  Allmänt  Kommentarer (2)
Helluuu!

Dåligt med uppdateringar här ser jag, men så blir det om man bara ligger i sängen en hel dag. Är helt slut efter 10 timmars jobb igår. Mår inte så bra heller, är förkyld och har ont i halsen :( Hoppas att det blir bättre tills på måndag, då jag påbörjar min sista praktikvecka.

Har som sagt legat i sängen hela dagen. Har bara kollat på How I met your mother, sovit, kollat på tv osv. Och så fortsätter min kväll, men med lite chips, cola och en film. Blir "Prinsessan och grodan", haha. En tecknad och animerad film, hoppas att den är bra ;)

Hörs imorgon om inte senare ikväll.

Ha en bra lördagskväll ♥


Kommentarer
Skrivet av: Nat - snacka om skit

Haha jo kan tänka mig de va ;D

DATUM: 2010-02-21 KLOCKSLAG: 01:55:12
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/
Skrivet av: desiree

den är så jävla bra den där filmen!

DATUM: 2010-02-21 KLOCKSLAG: 19:09:57
URL: http://dessu.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0