Nära studenten nu..

2010-02-25  21:46:43  Allmänt  Kommentarer (0)

Helluuuuu!

Vet ni vad jag har tänk på EXTRA mycket de senaste dagarna? Om bara 3 månader tar jag studenten. Det är inte alls lång tid kvar! Fy fan vad jag längtar :)

Fick dock reda på idag att våran studentskiva inte blir av just den dagen som var planerad, alltså om 2,5 veckor. Istället äger den rum (på en annan klubb dessutom) den 15e april. Jag som hade längtat så mycket :( Men aja, den blir av iallafall! Det är huvudsaken.

Tänk vad mycket det är som ska planeras innan studenten. Först har vi studentmössan, studentskivan, studentflaket och studentmottagningen hemma. När jag skriver det här låter det så lite och enkelt på något sätt, men om man ska gå in på varje kategori så är det huuuur mycket som helst. Och det kostar inte lite heller ;) Men men, det är det värt. Det händer ju bara en gång i livet!


Måste hitta den perfekta klänningen också! Men det tänker jag inte börja kolla på än faktiskt! (Småkollar varje dag, hihi!) Men tänker inte köpa något än! Vem vet, det finaste kommer kanske sist? ♥


Såhär såg jag ut på Jonas student. Brun och en väääldigt fin klänning! :)


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0