Söndag

2010-02-21  18:19:50  Allmänt  Kommentarer (1)
TRÅKIG SÖNDAG!!!!

Som alla andra söndagar så har jag inte gjort ett skit. Och btw, såg inte dendär filmen igår (Prinsessan och grodan). Fastnade framför Himym istället (A) Så jäääkla bra! ♥

Sitter och lyssnar på musik just nu. Ska snart sätta på ytterligare ett avsnitt av Himym ;) Kommer nog ligga i sängen hela kvällen och kolla på det!

Hörs senare ♥


En gammal bild på mig och älsklingen Mio! Dagen vi köpte honom :) Så jäkla liten och så otroligt söt!

Kommentarer
Skrivet av: Nat - snacka om skit

Min söndag var också tråkig. Förutom att jag va i stallet, vilket var kul. :P

DATUM: 2010-02-21 KLOCKSLAG: 23:44:45
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0