Trött!

2010-02-16  23:18:29  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom hem från praktiken nyss. Är trött som fan, men tänkte sitta vid datorn en stund, se ett eller två avsnitt av How I met you mother och SEN ska jag nog lägga mig ner och se på tv.

Idag hände det inte mycket i restaurangen. Fick städa väldigt mycket idag eftersom att jag inte hade något att göra vid många tillfällen. Men men, så är det.

Fick ju låna syrrans linser idag, det gick åt helvete i början men sen gick det bättre ;) Här får ni se ett par bilder. Ser jag annorlunda ut?


Med linser (är dock jättetrött på denhär bilden)

Utan linser (och här är jag redo att festa!)

Lite skillnad är det iallafall ;) Nä, nu ska jag sätta på HIMYM ;) Hörs kanske senare ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0