Fredag!

2010-01-08  17:50:43  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Idag började jag klockan 8 och slutade vid 3, serverade lunch i restaurangen. I början gick det åt helvete för mig, men allting löste sig tillslut.

Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp min faster. Vi satte oss på ett café och tog en fika :) Muffins och cola, gott! Där satt vi ett tag och pratade, trevligt tycker jag, träffar ju inte henne så ofta. Fick en sen julklapp av henne också :) Ett par vantar, strumpor, choklad och pengar. Vi tog sällskap till farsta efter det, sen tog vi olika bussar.

Nu är jag hemma hos mamue. Jag och syster är ensamma här. Vet inte vad vi ska hitta på. Det enda jag vet just nu är att älsklingen ska hämta mig härifrån senare ikväll :) Skönt.

Vi hörs senare ikväll, då lägger jag upp lite bilder också :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0