Hemma.

2010-01-12  20:06:39  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Efter skolan åkte jag hem till mamma och hälsade på lite :) ..  Kom precis hem till älsklingen. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är ledig imorgon (studiedag), skööönt! Imorgon ska jag och Natalie åka in till stan och leta efter praktikplats till oss. Kl halv 7 ska jag möta upp min familj och släkt, vi ska äta middag ihop och fira min syster som fyller 21 år (gammaaaaaal!!! hihi!) :) Ska sova hos pappa imorgon.

Nä, nu ska jag läsa bloggar, kolla facebook och sen ska jag hjälpa en kille med hans bloggdesign. Hörs senare ♥


Denhär bilden tog jag igår :) Natalies otroligt söta kanin, Juice ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0