Hemma i Bro.

2010-01-11  21:23:32  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Hade inte tid att uppdatera bloggen igår. Jag och Natalie hade sååå kul! Vi satt inne på mitt rum hela kvällen, spelade sms-roulette, spelade synth, pratade en hel del i telefon, pratade om en massa minnen osv. Vi hade iallafall jättekul!

Idag åkte jag med henne till stallet. Jag tog en massa bilder med pappas systemkamera, men jag orkar inte lägga upp dom nu så ni får se dom imorgon istället.

Jag har sagt till mig själv att jag ska ligga i sängen senast kl 10 faktiskt. Så jag ska kolla runt lite på internet, läsa lite bloggar och så, sen ska jag gå och tvätta bort sminket. Måste försöka sova tidigt ikväll, ska upp halv 6 imorgon bitti.

Imorgon har jag skola, Barteknik och Samhällskunskap. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0