Lördag

2010-01-02  18:34:36  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Idag har jag bara varit hemma hos älsklingen och tagit det lugnt, kollat på en massa Gossip girl avsnitt och sånt :) Eftersom att han ska iväg och jobba inatt så tänkte jag som vanligt; jag vill inte sitta hemma själv. Så jag åkte hem till min mamue ;)

Jag har duschat och sminkat mig nu, så jag är redo att hitta på något! Mamma hoppade precis in i duschen, sen är det Tommis tur. Vi ska gå till centrum och handla mat, sen kanske det blir värdshuset en stund, får se. Men jag ska iallafall träffa Amanda lite senare :) Det var jättelänge sen vi umgicks så det ska bli kul!

Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0