Mat!

2010-01-06  20:01:33  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Gick till centrum och handlade för ca en timme sen, tog sedan sällskap med Tony och Madde (Kompisar till Jonas) :) Och måste bara tillägga; SATAN va kallt det var ute! Ca 20 minus, usch! Mina lår vad tomatröda när jag tog av mig byxorna när vi kom in, Jonas satt och skrattade åt mig, det såg tydligen roligt ut. Bokstavligt talat, mina lår var tomatröda!

Nu sitter jag med laptopen i knät (den värmer mina lår!). Jag och älsklingen har precis lagat mat. Idag blir det pasta carbonara, gott :) Så nu ska jag se på Simpsons och äta! Hörs sen ♥


Bjuder på en bild på mig, från nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0