Onsdag

2010-01-27  19:10:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom jag upp i tid imorse? NEJ! Usch va dålig jag kände mig när jag vaknade..

Idag har jag alltså varit hemma hela dagen. Städat lite, diskat en jävla massa disk och kollat på film. Kvällen kommer bestå av middag, film och slapp. Imorgon ska jag inte gå upp förän 10, ska vara i restaurangen (skaldjursafton) denhär veckan med. Ska bli kul :)

Måste bara tillägga att JAG ÄLSKAR MINA NYA SKOOOOOOR! Vill typ ha på mig dom hela tiden, dom är ju sååååå snygga. Det enda negativa är att jag blir mycket längre än älsklingen, haha. Men behöver ju inte ha på mig dom när jag är med honom. Haha



Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0