Sjukt trött!

2010-01-22  07:04:16  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Om en halvtimme ska jag gå till skolan. Igår hade vi skaldjursafton i restaurangen, det gick superbra. Min pappa och hans sambo kom dit och åt, och självklart fick jag servera dom ;) Det var kul! Dock blev vi inte klara i restaurangen förän strax efter 10, så jag kom hem halv 12 igårkväll. Är helt slut idag, för jag gick upp runt 6.

Idag ska jag vara i restaurangen igen, ska servera lunch. Så fort jag är klar där så ska jag hem och ta det lugnt! Kanske sova en stund, får se. Ikväll ska jag kanske ut på krogen med en massa, men det beror helt på hur jag mår för just nu har jag ont i magen, ont i halsen och är helt slut i kroppen.

OCH så fort jag orkar sätta in bilder från senaste veckan så ska jag göra det. Antagligen senare idag :) Hörs sen

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0