Skolan

2010-01-19  10:44:47  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Just nu sitter jag och Jennööö mitt emot varandra vid ett bord i matsalen. Vi väntar på att maten ska komma ut från köket, vi är hungriga! Matsalen ska öppna om ca en kvart :)

Innan vi satte oss här så hade vi Barteknik. Det var hur kul som helst! ;) Vi blandade alkoholfria drinkar, vissa var godare än andra, haha ;) Men så blir det första gången man blandar en drink, man kan ju inte vara allra bäst första gången!

Nu ska jag stänga ner datorn, måste ju vara beredd när maten kommer, haha ;) Hörs senare

Kommentarer
Skrivet av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

DATUM: 2010-01-19 KLOCKSLAG: 21:38:01
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Skrivet av: erika

sv:okej härligt:) jo de är vell bra förutom att jag är sjuk men. hah

DATUM: 2010-01-20 KLOCKSLAG: 10:10:36
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0