Oj, det var ett tag sen!

2010-07-29  16:40:52  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjena! Nu har jag inte bloggat på typ 3 veckor. Det har inte hänt mycket sen sist. Har bara tagit det lugnt, umgåtts med vänner, familjen osv. Just nu är jag hemma hos mamma, är kattvakt. Nästa vecka ska jag till pappa och vara hundvakt ;) Min digitalkamera var borta ett tag så jag har inte tagit mycket bilder. Men nu har kameran kommit fram och nu har jag tagit några bilder iaf ;) Här får ni se;
Bruna linser ;)
Kräftor, mums!
Jag
I tisdags gick jag och Tobbe (en kompis från västerhaninge) en promenad i 3 timmar ;) Gick också förbi några lekparker, han var tvungen att leka av sig lite ;)
Hans hund, Curry ;)
Blyger
Konstig bild på mig och Tobbe
Jag

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0