Dagen efter utgång..

2010-06-24  11:33:06  Allmänt  Kommentarer (1)
Fan va roligt vi hade igår. Grymt kul! Det var ett tag sen jag var ute, så det blev lite extra dans och dricka ;) Idag mår man som man förtjänar..

Fint väder är det idag igen, funderar på att hälla upp ett glas cola och gå ut i solen och sätta mig. Lite senare ska jag nog dra med mig någon till uteserveringen som ligger 3 minuter härifrån och ta en iskall cola! Fan va härligt!

Det är nu jag mår som bäst! (Förutom att det är "dagen efter"..). Sommar, sol, iskall cola på en uteservering! :)

Lite bilder från igår:

Fanny och jag

Josefine och Fanny

;)

Jag och vakten

Josefine och jag

;)♥

Kommentarer
Skrivet av: Louise

haha vakten heter Alex är jag ganska säker på :P

Han gör sig fulare än vad han brukar vara (:

DATUM: 2010-08-17 KLOCKSLAG: 13:39:25

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0