:)

2010-06-02  21:21:37  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Idag har jag verkligen haft fullt upp! Har städat hela huset hemma hos pappa, ställt iordning alla bord och stolar, fixat i princip ALLT till mottagningen. Det sista, som bara är småsaker, fixar mina föräldrar imorgon medans jag åker flak! ;)

Är hemma hos mamma nu iallafall. Har precis duschat, nu ska jag göra en inbakad fläta på mamma ;) Imorgon ska jag gå upp kl 6, duscha, sminka mig, locka håret, äta och sen ska jag ta bussen från centrum som går 07.45. Kommer bli så jääääkla najs asså! Längtar som bara den!

Kommer antagligen inte blogga alls imorgon, men det är ju förstående ;) Nä nu måste jag fixa mig inför natten, måste vara pigg imorgon. FÖR JAG TAR STUDENTEEEEEEN! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0