Riktig kärlek

2010-06-20  01:39:10  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Har suttit och kollat på Victorias och Daniels bröllop i princip hela dagen. När Daniel höll talet för Victoria så tror jag faktiskt att de flesta blev rörda. JAG satt nästan och grät. Ögonen fylldes iallafall med tårar ;) Satt och garvade och kände mig riktigt mesig, men faaan, det var ju så fint det han sa till henne! Riktig kärlek detdär..

Men men.. Massor med kärlek idag... Grattis till kronprinsessan och vår nya prins! ♥


Bild lånad av: Aftonbladet.se

Kommentarer
Skrivet av: tycj(a)n<3

SV; Ska rida min medryttarhäst Idde :)

DATUM: 2010-06-20 KLOCKSLAG: 01:41:59
URL: http://tycjan.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0