Torsdag

2010-06-10  15:19:12  Allmänt  Kommentarer (2)
Hellu!

Idag har jag inte gjort så jättemycket. Gick upp jättetidigt för att åka till mina styvsyskons skolavslutning. Sen har jag bara varit i farsta en snabbis och sen åkte vi hem och åt lunch.

Köpte två armband i farsta, likadana som tidigare i veckan ;) Fast andra färger bara, haha. Men dom är ju såååå fina och billiga så varför inte? :)

Btw, idag är jag JÄTTEhes. Kan knappt prata. Det är inte en jäkel som hör mig när jag försöker ropa på dom, haha. Men men. Det går nog över snart! ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på tv och äta choklad! Hörs senare ♥


Styvsyster och hennes kompis idag på avslutningen

Glass med myyyyyycket kolasås! Mums.

Köpte ett STORT yatzyspel på Lagerhaus häromdan ;) OCH ett roligt kortspel, "jag har aldrig".

Mina nya skor ;)



Syster igår vid sjöängen

Jag igår

Nytt armband :)

Mitt andra nya :D

Kommentarer
Skrivet av: Cajsa

ar du för dig då? :)

DATUM: 2010-06-10 KLOCKSLAG: 17:23:52
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Skrivet av: Cajsa

ahh, men trevligt med att killen din kommer över. :)

typ inget här heller...nu kommer syrrans kompisar så de ska supa nu innan de ska ut på krogen och fira studenten tillsammnas. :P

DATUM: 2010-06-10 KLOCKSLAG: 20:05:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0