Update

2010-06-01  20:59:49  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag kändes det verkligen att studenten är RIKTIGT nära. Jag har precis packat ihop alla grejer som jag ska ha med mig till mamma imorgon. Ska ju sova där. På torsdag tar jag ju studenten och på morgonen ska jag hem till Josefine på champagnefrukost innan vi åker iväg till skolan i en vit limousine ;) (Blev ingen hummerlimo, den var trasig invändigt) Men jag är nöjd ändå! ;)



Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Imorgon har jag fullt upp! Min pappa är galen, han har bett mig att ställa klockan på 7 imorgon bitti för att vi ska hinna med allt :( Så jag får väl göra det... Vi ska först åka och handla ALLT inför min mottagning, sen ska jag städa heeela huset, sen middag och sen hem till mamma.

Så.. ingen mer uppdatering idag. Men imorgon släger jag in ett inlägg ;) Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0