Aj!

2010-03-19  02:48:49  Allmänt  Kommentarer (1)
Halloj!

En fråga. Varför kan jag inte sova?! Jag ska upp om nästan 3 timmar, helt sjukt!

Idag när jag hjälpte de andra i servisen att bära ut tallrikar med mat till gästerna så märkte jag att min hand har blivit sämre. Jag har stukat den typ 5 gånger så den är lite konstig ibland. När jag bar in men egna tallrik med mat här hemma idag så orkade jag knappt bära tallriken alls. Det är i min vänsterhand också, inte bra, det är ju den jag är van att servera med. Kan verkligen inte med höger. HUR ska detta gå imorgon? :(

Hoppas att den är bättre imorgon. Måste försöka sova nu igen! Skulle dock inte förvåna mig om jag vaknade upp kl 10 imorgon och inser att jag har försovit mig. Vore inte så bra..

Får hoppas på det bästa

Kommentarer
Skrivet av: Cajsa

jo det funkar...jag har haft teori idag. Nu ska vi repa staging på låtar till musikalen och sen ska vi köra ett genomdrag av hela manuset.

DATUM: 2010-03-19 KLOCKSLAG: 12:01:30
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0