...

2010-03-20  02:25:45  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Har inte uppdaterat bloggen pågrundav att jag inte har haft tillgång till en dator, plus att jag faktiskt inte har haft någon lust att blogga.

Var hemma från skolan idag. Skulle egentligen dit och servera men med tanke på att jag har gått runt med bandage runt handleden så tyckte jag inte att det passade att servera idag. Har dock jättedåligt samvete för att jag stannade hemma idag. Det var bara två i servisen och dom är såklart jättesura på mig och de andra som inte kom idag, förstår dom verkligen. Men hoppas att dom förstår mig också, att jag inte kan servera när jag har ont i handen :(

Har också varit hos mamma ikväll och hälsat på. Det var trevligt.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är skittrött. Hörs imorgon

Här får ni se lite bilder!

Såhär såg jag ut ikväll.

Min otroligt snygga syster ;) haha.

Fint uppdukat i restaurangen i torsdags.

Fannys dessert!

En till uppdukning.

Kommentarer
Skrivet av: josefine

du hade ju faktiskt kunnat stå i kassan typ :o

DATUM: 2010-03-20 KLOCKSLAG: 09:36:37
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0