Hemma

2010-03-23  18:24:03  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Provet i Ansvarsfull alkoholhantering är nu avklarat, fick G på det. Snart är det lite prov i Samhällskunskap som man ska klara av också. Och imorgon har jag prov i Religion, det suger.

Känner mig skittrött just nu, men vågar inte riskera att lägga mig i sängen och kolla på film eller nåt, då somnar jag antagligen. Och då kan jag inte somna ikväll, inte bra!

Jag och ett par tjejkompisar är sugna på att köra en impulsgrej imorgon när jag fyller år ;) Men vi snackar om det just nu.. Kanske blir det av, kanske inte.. Hoppas iallafall ;)

Bilder från dagens Barteknik!

Sprit m.m!

Min ena drink. Jag gillade den inte, men det gjorde min lärare ;)

Jennys drink!

Några drinkar.

Min andra drink.

Emelie och Bryan


Alla drinkar som vi gjorde idag!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0