Onsdag

2010-03-10  23:12:10  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Just nu sitter jag och Natalie i min säng med varsin laptop. Hon sitter och spelar medans jag läser bloggar, kollar runt lite på internet och sånt.

Idag har vi inte gjort så mycket. Har för det mesta bara pratat och kollat på en massa roliga youtube-klipp ;) Tårarna rann. Så kul hade vi. Ska nog lägga upp ett utav alla klipp som vi inte kunde sluta skratta åt ;) (Kommer i nästa inlägg om några minuter!)

Här får ni se ett par bilder!

Såhär ser det ut hos oss just nu ;)

Mio sover inne hos oss inatt. Mysigt! :)


Nu ska vi fortsätta med det vi höll på med. Imorgon börjar vi inte förän kl 13.00. Och då är det restaurang hela kvällen. Så jag bloggar imorgon kväll ♥ Godnatt!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0