Söndag

2010-03-21  22:48:47  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj!

Söndag är det idag. Iallafall i en timme till, men whatever. Som vanligt har jag bara varit hemma och haft tråkigt. Typiskt söndagar.

Eftersom att jag är ledig på måndagar så ska jag passa på att åka hem till min mamma imorgon, hälsa på lite, umgås med syster och sånt. Lämnade min synth där i fredags också, saknar den! :( Så jag ska antagligen spela lite på den också, haha. Orkar ju inte bära med mig den på tåget. Får ta med mig den nästa gång Jonas hämtar mig därifrån med bilen ;)

Just nu sitter jag i Jonas datastol för en gång skull. Brukar annars sitta i sängen ;) Men inte ikväll, för sängen är upptagen. Jonas ska sova en timme till, sen ska han iväg och jobba.

Nä, nu ska jag lyssna på musik, läsa lite bloggar, kolla på studentklänningar osv. Hörs kanske senare, annars imorgon


Såhär brukar det se ut hos mig på en söndagskväll ;) Men dock inte idag :(

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0