Update

2010-03-25  23:25:58  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Nu borde jag ligga i sängen och sova, med tanke på att väckarklockan kommer ringa kl 6 imorgon bitti. Men icke. Här sitter jag, skitpigg, och lyssnar på musik och kollar runt på internet efter studentklänningar ;) Roligt!

Men men, måste nog försöka sova snart iallafall. Imorgon ska jag vara i restaurangen. Tror dock inte att jag ska servera, har ju bandage runt handleden och sånt. Får väl stå i kassan hela dagen, kul..

Efter skolan ska jag hem till pappa, hämta lite saker och städa mitt hus. Min lillasyster ska låna det över helgen, hon och hennes små tjejkompisar vill känna sig stora och sova ensamma i ett hus. Haha ;)

Hörs imorgon


Jag, Veronica, Jenny och Jennifer.

Btw, den 7e april händer det något grymt roligt med dessa tjejer.
Längtar som bara den! ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0