Bilder!

2010-05-17  13:11:43  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan! Är hemma hos Jonas nu. Var i skolan i ca en timme idag, skulle ju bara skriva ett prov. Det gick ganska bra ;) Tänkte inte skriva så mycket mer här, istället tänkte jag bjuda på en massa bilder från helgen. Vi börjar med bilderna från Nåttarö!
Min och Jonas stuga på Nåttarö hette Vitsippan ;)
En strand!
Jonas fiskar.
Och jag satt och frös på berget.
Yatzy!
Jonas på en stor strand
Tradition ;)
Jag
Mycket dimma
Andra dagen var det fint väder!
:)
Felstavat?
<3
Jonas ;)
Påväg hem!

Kommentarer
Skrivet av: erika

sv: låter skoj:) nä har målat,tränat och gjort läxa och nu ska jag till bjästa å vara med kompisar:)

DATUM: 2010-05-17 KLOCKSLAG: 14:41:33
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0