Godnatt!

2010-05-21  00:00:39  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Kom hem för bara en timme sen. Imorse jobbade jag från kl 10 till ca halv 1. Sen började jag skolan kl 1 och slutade runt 10. Är helt slut i kroppen, har jätteont i fötterna också :( Inte kul. Var ju i restaurangen idag och vi fick in hela 855:- i dricks. Skitbra ju! :)

Imorgon ska jag till skolan och göra ett prov. Sen har jag bara ett arbete kvar som ska lämnas in innan måndag. SEN är jag klar med skolan!!! För evigt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och somna till en film. Kommer dock ha svårt för att sova, det är så jäkla varmt i mitt hus just nu. Ska nog låta dörren stå öppen i några minuter, SEN kan jag koppla av.

Godnatt ♥


Jag och min älskling för ett år sen!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0