Lördag

2010-05-01  16:06:37  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj!

Hade ingen lust alls att uppdatera igår. Vi hade det iallafall jättetrevligt! Först var det mösspåtagning i skolan, det var en skön känsla ;) Sen åkte jag hem till mamma en stund och hälsade på. Sen åka jag och Jonas hem till pappa, vi grillade, gick till brasan en stund, pratade med gamla vänner osv. Sen gick vi bara hem och kollade på film.

Tyvärr så börjar jag nog bli sjuk, igen. Är jätteförkyld, har ont i magen och ont i halsen, jättejobbigt är det :( Äter en massa halstabletter just nu iallafall så vi får hoppas på att jag mår bra snart igen.

Här får ni se lite bilder från gårdagen ♥

Klassnamnet ;)

Mat!

Klassen

Mössorna åkte på


Jag!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0