Skolan

2010-05-19  12:59:06  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Sitter i skolan och har webbdesign just nu. Jag har räknat dagarna och det är bara två skoldagar kvar nu tydligen. Imorgon och på fredag. På måndag sätts betyden och efter det behöver vi inte gå till skolan förrän den 3 juni då vi tar studenten!!

Galet nära nu asså. Idag ska jag plugga som satan när jag kommer hem.

Imorgon innan skolan så ska jag jobba på Jennöööööös jobb. Dom behövde extra personal så hon frågade om jag ville jobba, och självklart tackar man ja till det! :) Sen börjar jag i skolan kl 1. Restaurang som gäller, temakväll. Kommer bli kul tror jag :)

Nä nu måste jag plugga. Har typ bara tre arbeten kvar att lämna in, och ett prov idag. Hörs sen ♥


En vääääldigt gammal bild på mig ;) haha.


Kommentarer
Skrivet av: Victoria

DATUM: 2010-05-19 KLOCKSLAG: 13:40:31
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0