Sjuk

2010-10-28  18:42:22  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Nu när man har planer i helgen så är det klart att man går och blir sjuk. Det suger verkligen. Men jag ska fan se till att vara frisk till helgen! Jag ska, jag ska, jag ska bli frisk! Ligger nerbäddad i sängen just nu och kollar på tv.

Tidigare idag kom Jojje över med halstabletter, cola och choklad till mig. Snällt! Han åkte hem efter ett par timmar, men han kommer hit igen vid 9. Då ska vi se film, äta en massa choklad och bara umgås! Mys. Hatar att vara själv, speciellt när jag inte mår så bra.

Åkte till Farsta med mamma en snabbis också, hon ville shoppa lite så jag följde med och hjälpte henne lite. Sen var det bara att åka hem, slänga i sig lite middag och sen lägga sig i sängen igen.
Hörs kanske senare, annars imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0