Måndag

2010-09-27  10:25:54  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen.

Idag känner jag mig allmänt deprimerad, och det suger verkligen. Somnade runt 2 inatt och vaknade kl 9. Testade ringa ungdomsmottagningen kl 10 men då hade dom tydligen inte telefontid förrän kl 11, så jag går ringa då istället. Ska boka tid till att ta ut min p-stav. AJ.

Idag är jag ledig från jobbet, rätt skönt men samtidigt jävligt tråkigt. Är trött på att sitta hemma. Men som tur var så ringde Malin från kontoret för ca en timme sen. Hon sa att hon behövde min hjälp imorgon, så imorgon blir det alltså jobb mellan 08.00-17.00.

Annars ska jag inte göra något speciellt idag. Passar väl på att vila upp mig ännu mer, förhoppningsvis får jag mer jobb i veckan. Annars dör jag här hemma utav tråkhet.

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0