Naglar

2010-09-27  12:57:10  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Igårkväll hjälpte jag pappa med att städa turistbussen. När jag var klar så märkte jag att en utav mina naglar hade gått av. Igen. Nu är det tre naglar som är av :( Jättefult är det.

Idag har jag tagit tag i det hela och filat ner allihopa, lite grann, och målat dom med genomskinligt nagellack. Nu ser dom väl okej ut. Bättre att ha dom såhär än att dom går av en efter en :(

Före:


Efter:


Funderar på att ta en långpromenad snart.. Det enda som behövs är min iphone och hörlurar, sen är jag redo att gå ut i det tråkiga vädret och låta tankarna flyta omkring. Det behövs

Kommentarer
Skrivet av: My

Whaaat? Jäklar vad dina naglar har blivit långa, vad fint! Kommer du ihåg när jag alltid tjatade på att du skulle sluta bita på naglarna? Haha :D

DATUM: 2010-09-27 KLOCKSLAG: 14:57:13
URL: http://MYMYMY.blogg .se

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0