Onsdag

2010-09-29  08:57:00  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuuu!

Bloggade ingenting igår pga att jag jobbade till kl 17 och sen åkte jag förbi pappa en snabbis och hämtad kläder, för att sen sova hos mamma. Kollade på film igårkväll med mamma och Tommi, därav ingen dator inblandad ;)

Och idag blir det tyvärr inte bättre. Ska åka iväg och jobba om ca 20 minuter. Ska jobba på Café Rival. Börjar kl 10.00 och slutar 19.00.

Efter jobbet ska jag åka till Upplands-väsby och sova hos en vän :) Ska nämnligen jobba inärheten på torsdag.

Blir inte så mycket bloggande denhär veckan känner jag. Verkar inte funka att blogga från min iPhone heller så..

Nu måste jag fixa mitt hår. Ha en bra dag så hörs vi när vi hörs :)


Hittade en väääldigt gammal bild på mig och Natalie ;)

Kommentarer
Skrivet av: Nattis

Men ahahahah vad hemsk bild!

DATUM: 2010-09-29 KLOCKSLAG: 16:08:47
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0