Tisdag

2010-09-14  17:07:55  Allmänt  Kommentarer (1)
Hellu!

Idag har jag bara varit hemma. Tog en långpromenad med hunden tidigare idag, det var jätteskönt. Gick ner till vattnen och satte mig medans hunden gick runt i vattnet och plaskade.

Dethär är nog den längsta dagen på länge känns det dom. Har så mycket tankar som flyter omkring så tiden går sakta framåt. Jättejobbigt att vara ifrån personen man älskar, men vad gör man inte för att försöka få det att funka? :(

Ska väl äta middag om ett tag, sen ska jag ta en till långpromenad med hunden. Hörs senare

Kommentarer
Skrivet av: Nattis

Och under nästa långpromenad ska du prata med mig också ;) <3

DATUM: 2010-09-14 KLOCKSLAG: 17:45:49
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0