29 april

2011-04-29  10:51:24  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Uppdaterade inte igår eftersom att jag satt på en uteservering med familjen och hade det jättetrevligt. Sen gick vi till värdshuset, jag åt och dom andra drack ett par öl. Åkte hem kl 11 på kvällen :)

Idag är det 20års-fest i Fruängen. Mina vänner, Emelie och Chaki, har fyllt 20 år. Dom har hyrt en lokal och arrangerat en stor fest, kommer bli grymt kul. Innan dess så ska jag hem till mamma och fixa mig lite, hämta vin och så. Sen ska jag till Mysan och fixa mig, äta middag och föra lite. Mys! Sen åker hon och jag tillsammans dit :)

Tyvärr så har jag inte blivit av med min förkylning än, plus att jag har asont i halsen idag :( Kan knappt svälja. OCH jag låter som en kille när jag pratar, hemskt. Haha.

Får se om jag uppdaterar hemifrån Mysan sen, annars hörs vi imorgon.

Ha en bra fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0