Bilder!

2011-04-14  16:22:53  Allmänt  Kommentarer (1)

Börjar med bilder från helgen. När jag, Bea, Wille och Capo var hemma hos mig och grillade, bastade och kollade på film. Tog dock inte alls många. Så det blir bara en snabbtitt ;)


Mums!

Capo

Bea älskar godis!

Bea doppar godiset i vinet. Euw.

Wille ser lite trött ut

Jag är glad!

Och nu lite bilder från idag! :)


Fint nagellack!

Det har varit otroligt varmt idag så såhär har jag gått klädd;)

Blomma!

FIN!

:)

Fina färger.

Gamla Pysen

Huset :)

Mitt charmtroll!

Min bebis gillar äpple!

Det var alla bilder det :) ♥


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

Bilden på Capo vart ju riktigt bra! :)

hihi

Vi får ta massa bilder nu när det börjar bli sol och värme ;)

Vi har inga bilder tillsammans :O

DATUM: 2011-04-14 KLOCKSLAG: 16:54:55
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0