Fredag

2011-04-23  11:43:12  Allmänt  Kommentarer (2)
Helluuuu!

Igår kom Freddie hem till mig. Vi gick ner till stora badet här i Vidja, satte oss på en bänk och pratade, spelade "jag har aldrig", tog en massa bilder och hade det jättetrevligt! Efter att solen hade gått ner så började det bli rätt kallt (för honom!). Jag hade min onepiece på mig så jag var varm, hehe ;) Men vi gick hem, kollade på Big brother och sen bastade vi faktiskt. Sjukt skönt var det! Älskar att basta! :) Sen gick vi in till mitt hus och kollade på film.

Idag är det jättefint väder igen så jag ska snart sätta igång med städningen och sen ska jag ut och lägga mig på altanen och sola!

Uppdaterar senare ;) ♥

Bilder från igår:

Mys!



Freddie vill inte bli fotad :(


Freddie!

Älskar!

Mitt namn står på fickan ;)

Myspys!

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

ja de kan bli för mkt sex haha ;D

men vi ses i morrn saknar dig<3

DATUM: 2011-04-23 KLOCKSLAG: 12:09:05
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Skrivet av: P H O T O S B Y M A D E L E I N E ♡

Fin blogg du har!



kram! ♡

DATUM: 2011-04-23 KLOCKSLAG: 14:15:22
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0