Lördag

2011-04-16  11:53:43  Allmänt  Kommentarer (2)
Helluu!

Idag känner jag mig jätteglad, vet inte varför. Vaknade upp med ett leende på läpparna iallafall :)

Igår umgicks jag med familjen hela dagen, senare på kvällen gick vi till värdshuset och drack goda drinkar ;) Vid 12 nångång hämtade "M" upp mig och vi åkte till Kärringbadet. Ett bad som ligger inärheten av där jag bor ;) Vi satte oss där och pratade och så, jättemysigt. En timme senare körde han hem mig. Gick och la mig en stund efter att jag kom hem.

Ser att det är soligt ute så vafan sitter jag här inne för egentligen? Ska stänga av datan nu och sätta mig där ute med en kall cola ;) Hörs sen! ♥


En väldigt gammal bild på mig ;)

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

Ja de får vi göra! :D

DATUM: 2011-04-16 KLOCKSLAG: 12:43:37
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Skrivet av: Beatrice

Tack för svaren tjejen!



Du är underbar jenna<3

DATUM: 2011-04-16 KLOCKSLAG: 14:22:41
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0