Min helg..

2011-04-04  00:53:14  Allmänt  Kommentarer (1)

..HAR VARIT SÅ JÄÄÄVLA NAJS! Haha ;) Nä men det är sant. Har verkligen haft det jättebra denhär helgen. Har träffat och lärt känna nya människor. Underbara människor! Vi har redan planerat nästa helg, kommer bli sjukt mysigt. Vi ska ses hemma hos mig. Jag, Bea, Wille och Capo. Vi ska ha filmkväll, kanske grilla och bada bastu o grejer. Blir nog asbra!

Denhär helgen då. Vad har vi gjort? Jo, i fredags satt vi hemma hos Bea och drack lite. Sen åkte vi till en hemmafest som ägde rum vid östermalmstorg. Drog inte hem förrän tidigt på morgonen dagen efter ;) Så kul hade vi.

Igår hade vi myskväll hemma hos Bea. Vin, film, snack och mycket skratt. Och idag svullade vi en massa pizza, godis och chips, kollade på film och tog det lugnt.

Längtar till nästa helg ;) Kommer bli asmysigt. Godnatt :)♥


Jag

Capo och Alex

Sötnosarna Bea och Wille

Mio och Capo i bakgrunden

Jag. "Jag älskar att bli fotad"


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

AAAW du är söt du me! ;D

DATUM: 2011-04-05 KLOCKSLAG: 07:13:15
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0