Torsdag

2011-04-07  20:50:13  Allmänt  Kommentarer (1)
Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket. Var ute med Loka i typ 45 minuter, sen var jag hemma hos mamma ända fram tills pappa kom och hämtade mig. När jag kom hem så åt jag middag, gårdagens pizza. Och sen fixade jag lite på altanen osv. Imorgon blir det storstädning. Sket i det idag bara för att Mio tar in så otroligt mycket grus, så jag hade blivit tvungen till att städa imorgon också annars. Tar allt imorgon istället!

Så ja.. Morgondagen.

- Upp senarst kl 10.
- Äta en fet frukost (Väntar in den goda middagen sen!)
- Långpromenad med Mio.
- Storstäda. Stora huset och mitt lilla hus.
- Åka till Farsta centrum.
- Handla.  Behöver ett nytt långt linne, mat till kvällen osv.
- Möta upp Bea, Wille och Capo.
- Åka hem till mig, starta grillen!
- Äta god mat, kött och kroketter. (MUMS!)
- Basta?
- Se filmer och svulla en massa gott!

En riktig myskväll kommer det bli! Längtar! Kommer bli awesome ♥ Puss!

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

Jag längtar som fan kan jag säga vill att det ska vara nu! Massa mys:) <3

DATUM: 2011-04-07 KLOCKSLAG: 21:06:08
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0