Update

2011-04-07  22:41:31  Allmänt  Kommentarer (2)
Jag har en extrem ångest att jag inte gick ut när jag väl hörde det... Jag och syrran satt och kollade på tv och tyckte att vi hörde något ljud utanför. Vi stängde av ljudet på tvn och försökte lyssna men då hörde vi inget. Vi fortsatte som ingenting. En halvtimme senare så såg vi bilar och massor med människor ute på vägen. Ambulans och folk. Nyfikna som vi är så gick vi ut och frågade vad som hade hänt. Det visade sig att våran närmsta granne hade ramlat i backen, slagit i huvudet och blödde som fan. Han hade legat och skrikit efter hjälp och det var det vi hade hört tidigare :( Han klarar sig iallafall och det är vi glada för!

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

ja men det blir ju som det! USCH fy fan jenna hur är det med grannen nu då? :/

DATUM: 2011-04-08 KLOCKSLAG: 00:03:00
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Skrivet av: [email protected]

jo det ärbara bra, vad ha du gjort idag då?

DATUM: 2011-04-08 KLOCKSLAG: 13:21:21
URL: http://oohme.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0