2 dagar kvar!

2011-12-08  14:15:03  Allmänt  Kommentarer (1)
Melluuu! ;) Är hemma hos mamma just nu, passar på att fixa en massa filmer till datorn som jag ska ha med mig till Sälen. Åker om bara 2 DAGAR!!! :) Ikväll ska vi ha en liten "avskedsmiddag" hemma hos pappa eftersom att jag åker till Sälen i 4 och en halv månad och syster åker till Holland på obestämd tid! Ska bli mysigt! Imorgon ska jag ut med Loka igen och sen ska jag möta upp fina Natalie så jag kan säga hej då och även få tillbaka min locktång :) Efter det måste jag skynda mig hem och packa det sista, sen ska pappa skjutsa mig till Simon! Skriver kanske ikväll, annars imorgon! ♥
Min ring som jag fick av pappa :)♥

Kommentarer
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty - fotoblogg med DIGITAL kamera!

Jag kommer sakna dig så himla mycket!!! :(

DATUM: 2011-12-08 KLOCKSLAG: 20:49:41
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0