Avskedskväll!

2011-12-08  22:48:03  Allmänt  Kommentarer (1)
Ikväll har jag haft en riktigt mysig kväll tillsammans med pappa, hans tjej och syster! Först åt vi jättegod mat, grillat såklart! ;) Sen fikade vi med julmust och lussebullar. Sen åkte pappa och hans tjej iväg och då kollade jag och syster på film! :) Taken hette den, rekommenderar den starkt! Brasan var tänd under hela kvällen, hur mysigt som helst :) Har med andra ord haft en jättemysig "avskedskväll" här hemma. Imorgon ska jag hem till mamma och säga hej då, kommer bli jobbigt :( Min mamue lixom! Snart ska jag och syster gå ut till mitt hus och somna till en film. Skriver imorgon! :)♥

Kommentarer
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty - fotoblogg med DIGITAL kamera!

Haha aaaw!! Jag har det hemma hihi, ugglan med! älskar mina halsband <3

DATUM: 2011-12-08 KLOCKSLAG: 23:02:55
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0