Godnatt!

2011-12-10  22:25:34  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Vill bara uppdatera lite snabbt innan vi lägger oss i sängen och ser på film! Har packat upp ALLT nu och det mesta fick plats. Resten, det som jag kanske inte kommer använda förrän senare, får ligga kvar i en väska.

Imorgon ska vi hämta ut våra personalkort som är våra ID-kort och liftkort :) Sen kanske vi tar o åker lite i backarna ;)

Uppdaterar imorgon! Nu ska jag och älsklingen lägga oss i sängen och se Irene Huss. Godnatt! :)

Ps! Såhär ser min garderod ut. Väldigt full. Och har även ett par lådor med kläder!


Kommentarer
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty - fotoblogg med DIGITAL kamera!

Kos er massor nu i sälen! Jag kommer o hälsar på någon dag! <3

DATUM: 2011-12-11 KLOCKSLAG: 00:44:02
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0