Hemma!

2011-12-17  18:22:14  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan! Kom hem till stugan för en stund sen efter en riktigt bra dag på jobbet! :) Vi är ett riktigt bra gäng som jobbar så det är skitkul! I love it! :) Imorgon ska jag jobba igen men tvivlar på att det blir mycket att göra. Därför blir det en städdag imorgon. Storstädning i hela restaurangen. Tänkte visa lite bilder som jag tog idag :) På några kollegor och även på bar/matsal och så :) Här får ni se:
Jag imorse innan jobbet!
Jag på jobbet :)
älskling jobbar ;)
Pontus och Niclas
Sofia och Sabine
Tårta till födelsedagsbarnet, Oscar ;)
Oscar
Sabine och jag i luckan! :)
En del av restaurangen
Baren
Matsalen där jag håller till för det mesta ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0