Onsdag

2011-02-09  19:11:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag har jag och syster varit i Farsta i några timmar. Först var vi på arbetsförmedlingen men det var sååå mycket folk där så vi vände i dörren. Så istället gick vi runt i lite affärer och sen käkade vi på donken.

Igår var jag på en rekryteringsintervju. Satt där i två timmar och innan jag gick därifrån så skrev jag på ett anställningspapper :) Blev anställd som barnflicka, deltid. Ska bli kul! :)

Just nu är jag hos mamma men om ett par timmar ska jag och syster hem till pappa igen. Imorgon ska jag hem till Jojje och hämta mina saker, kommer bli jättejobbigt :( Men men.. Lika bra att få det överstökat.

Nu ska jag se på tv en stund. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0